Zwrot pieniędzy, dlaczego?

Dlaczego jest tak, że po zakupieniu aplikacji po kilku sekundach otrzymujemy komunikat o zwrocie pieniędzy? Objawem tego może być kilka przyczyn. W poniższym poście opiszę Wam kilka podstawowych przyczyn i to co ja osobiście na swoim telefonie zauważyłem.

 

No to zaczynam...

 

A. Przerwa w transmisji danych w trakcie dokonywania płatności

 

Częstym przypadkiem tego błędu jest to, że w trakcie autoryzacji transakcji telefon po wygaśnięciu ekranu wyłącza również sygnał WiFi. W takim przypadku należy dopilnować tego, aby nasz telefon nie wygasł.

 

B. Karta płatnicza typu pre-paid (na doładowanie)

 

Sprawdź czy na Twojej karcie są środki. Jeżeli tak, to sprawdź czy nie wyczerpałeś limitu miesięcznego na transakcje internetowe.

 

C. Kłopoty z komunikacją między Google, a naszym bankiem

 

Czasami bywa tak, że komunikacja między naszym bankiem, a Google jest nie poprawna lub nagle przerwana.

 

D. Zainstalowana aplikacja zewnętrzna, np. Link2SD (automatyczne przenoszenie aplikacji) [moje spostrzeżenie]

 

Komunikat o zwrocie pieniędzy może się również pokazać się wtedy gdy używamy aplikacji do przenoszenia instalowanych aplikacji na kartę pamięci.

 

Nie należy przenosić aplikacji licencjonowanych z pamięci telefonu na kartę (a w szczególności tych, które robią za tzw. klucz, który odblokowuje aplikację darmową do pełnej wersji, czyli do tej bez reklam i zaawansowanych opcji).

 

Info: Jeżeli zależy nam jednak na przeniesieniu aplikacji na kartę pamięci i nie chcemy otrzymać tego typu komunikatu jest na to jedna skuteczna rada. Wyłączcie auto-przenoszenie w aplikacji Link2SD, odczekajcie 15 minut (ponieważ po tym czasie nie można dokonać zwrotu zakupionej aplikacji), a następnie ręcznie przenieście tą zakupioną aplikację za pomocą interfejsu Link2SD.

blog comments powered by Disqus